Clarilu's Garden
Clarilu is a brave girl who has adventures with her friends and her dog Lápiz. In each episode, Clarilu receives a mysterious letter that presents the day's theme.
Clarilu and her dog receive a letter of a missing kite and carry out an investigation to solve the mystery; Griselda the spider and the butterflies provide clues and the letter A is extremely important.
Clarilú must learn to sing and count at the same time in order to solve a riddle; Cuac, Duvet, Griselda and Pipo will also join the musical party.