Gangs
GANGS will take the audience inside the most dangerous and deadly gangs operating in Latin America, exposing their modus operandi and deep-seated rivalries.
Inside the most dangerous and deadly gangs operating in Medellin, exposing their modus operandi and deep-seated rivalries.
The inner workings of trafficking in Rio de Janeiro, from the distribution routes to a cocaine processing laboratory in a slum, are revealed.