Stories to Stay Awake
La Broma
Alberto's wife Elena cheats on him with his most helpful employee, Javier; they plan to murder Alberto but he foresees their plot.
André is a lousy actor who's about to lose his job as a ventriloquist; he begins working with a mysterious doll that helps him get rid of his insecurities.