Junior Express
A lively and enthusiastic captain travels with an amazing crew of friends on the Junior Express monorail.
The Junior Express heads to the Friendship Station; Captain Topa wants to give each member of the crew a gift.
The Junior Express travels to the Toys Station; Topa shows everyone his favorite toy, but it causes trouble.