Paulo Futre and Joaquim Sousa Martins explore the private and personal life of Portugal's best soccer players. Bernardo Silva, Bruno Fernandes, João Félix, and Rúben Dias open up to us as never before to talk about soccer and their private life, the part you don't see on the pitch or even on social media. Let them amaze you. You already know the players, now meet the people.