The Cockfighter
Nelson arrives in Buenos Aires with a fighting cock for his brother Roque. But his search throws him in the middle of a war between asphalt pirates in an environment as hostile as it is captivating.
Loquillo's incident changes the gang's plans, they need to act quickly; Nelson is in the eye of the storm.