11:00 AM - 12:00 PM
S8, E20: With only five hours left, the clock races toward the climactic series finale as Jack stops at absolutely nothing to avenge the emotional setback of losing his beloved partner Renee Walker. Meanwhile, the administration attempts to keep the historic and pivotal peace agreement on track as undermining forces surface.