11:00 P.M. - 12:00 A.M.
S6, E18: After Jack Bauer and Agent Doyle team up in an attempt to prevent the advancement of the terror threat facing the country, Jack is jarred from an unforeseen development. Meanwhile, CTU shifts its focus as President Wayne Palmer rattles the Administration and the terror threat escalates.