S5, E20: Homeland Security honchos Karen Hayes and Miles Papazian react to new developments while former CTU commander Bill Buchanan works alongside analyst Chloe O’Brian to aid Jack Bauer. As this long day enters the middle of the night, the emotions at the presidential retreat escalate to new levels for the First Lady.