S6, E23: As the clock approaches the final hours of a long and terrifying day underscored by a nuclear blast, the loss of thousands of innocent lives, a Presidential assassination attempt and the recovery of threatening nukes, Jack stops at nothing to get what he wants and to protect the country from an international incident that could change the world forever.