S6, E24: CTU discovers where Philip is hiding and Daniels orders an air strike in a desperate move to appease the Russians. Jack and Bill go after Josh alone before the bombers find their target.Lennox persuades Daniels to grant leniency for Bill and Karen. In the wake of the close call, Daniels begins to question his choices as acting president.Chloe gives Morris some surprising news that alters their relationship, while Marilyn is reunited with Josh at CTU.