S7, E14: The day worsens when a conspiracy causes key players to scramble and the politicking in the administration to escalate. Agent Renee Walker receives key intelligence, and Jack Bauer yields results from a surprise meeting. Meanwhile, at the FBI, Janis Gold and Larry Moss deal with Morris O'Brian as the pressure soars.