A Gettysburg Address
S2, E6: Dana visits the hospital and is shocked by what she sees there. Faber gets tangled up with the CIA when he asks one too many questions about his old friend Tom Walker. Brody agrees to work with Carrie and Quinn to stop an attack on America, but his loyalty to the United States is questioned when Gettysburg once again becomes a battleground.