A Hard Pill to Swallow
S16, E11: Richard finds out Maggie quit Grey Sloan, and he is concerned about how she's handling the death of her patient; Bailey returns to work after taking some personal time; Meredith thinks she might miss DeLuca; Amelia updates Link on her pregnancy.