A Loaf of Bread and a Grand Old Flag
S2, E16: Things spiral out of control when Sheldon boycotts his favorite bread company and ends up on the local news. Meanwhile Georgie offers Veronica a shoulder to cry on when she’s dumped by her boyfriend.