A Nighttime Feast: Burning at the Stake
S1, E6: As Mozgus and his men continue their witchhunt for heretics, Farnese can't help but feel a twinge of doubt. Meanwhile, Guts unexpectedly encounters a familiar face, who brings ill tidings.