A Solo Peanut, a Social Butterfly and the Truth
S5, E17: In the 100th episode, Sheldon gets an odd request from an old friend, Paige (guest star McKENNA GRACE). Meanwhile, George and Mary are caught in the middle of Meemaw and Dale’s breakup, and Georgie comes clean to Mandy.