A-Tisket, A-Tasket
S2, E13: The annual Stars Hollow Picnic Basket Auction causes romantic complications when Jess outbids Dean to win a picnic lunch date with Rory. A fight ensues between Rory and Dean, and she has an even bigger argument with Lorelai over Rory's socializing with Jess.