11 Shots Aitor Zabaleta, Killed on the Front Line
S1, E3: This story tells the murder of Aitor Zabaleta, a football fan who loses his life at the hands of fan violence shortly before a UEFA CUP match. His sin? Wearing the rival colors. His punishment? A stabbing that ends with his life.