All You'll Be Eating Is Cannibals
S2, E5: Temporarily flush with cash, Frankie is tapped by Candy to be a co-producer on "Red Hot"; with Rudy's blessing, Big Mike and Black Frankie hit a gambling house in the Bronx; Paul encounters resistance to his elaborate renovation plans.