Amsterdam
S3, E4: West Baltimore residents get some surprising straight talk at a community meeting from Major Colvin. Bubbles finds gainful employment; Stringer lunches uptown; and Bunk dangles the promise of immunity to a group of corner boys, in exchange for a little help. Greggs learns how Marlo takes care of business as Bubbles instructs her on the next big thing: disposable cell phones. Carcetti reveals his political ambitions and tries to enlist the help of an old acquaintance. The cops of the Western ride into the District for a roundup; Colvin delivers his plan to the corner boys, but they're not buying; and a frustrated Cutty opts to return to the game, welcomed back with open arms. McNulty reconnects with Stringer, but fails to connect with Pearlman, who's otherwise engaged.