An Entrepreneurialist and a Swat on the Bottom
S3, E3: Sheldon takes matters into his own hands when Meemaw refuses to drive him to a lecture with Dr. Linkletter (guest star ED BEGLEY JR.). Also Georgie tries to impress Veronica (recurring guest star ISABEL MAY) with his new business venture.