And… BIMMM !
S1, E2: After realeasing his first video, Like begins to be famous at school. Friend's demands burst out! Like is completely overwhelmed. He calls for help on social networks. Bim, his neighbour, shows up. and proposes him to become his manager. This Top 5 points out the most annoying people on social network. Bim first appearance and introduction.