And Yet One of You Is a Devil
S1, E7: Eli informs Jesse, Kelvin and Judy that they'll each need to be front and center for Easter Sunday service, their biggest telecast of the year; Judy's deference to Baby Billy threatens her relationship with BJ and with her family.