Army of One
S5, E10: Michael goes undercover with a group of hijackers in order to assist Jesse with a security job, but he changes the plan when the hijackers take hostages at the airport. Madeline assists Michael by organizing the hostages and trying to lead them to safety. Guest Star: Lauren Stamile.