Baby Not on Board
S7, E4: Peter wins a year of unlimited gas, and Brian suggests that the family use the funds to take a road trip to the Grand Canyon. So the Griffins pack up the car and hit the road, but leave some very precious cargo at home. When the family finally realizes that they have left behind one of their own, it’s a mad, explosive, hilarious dash back to Quahog.