Baby Phat
S4, E17: Burt and Virginia are in desperate need of a vacation and, at Barney’s suggestion, head to a resort for a little R&R. But the “resort” turns out to be a different kind of place than they were hoping for. Meanwhile, Jimmy and Sabrina decide they want to have a baby.