Bathtub
S2, E10: Tired of taking showers, Jess and Winston scheme to get a bathtub in the loft. Then, at the bar, Nick meets a tough and beautiful customer with boyfriend troubles (guest star Olivia Munn). Meanwhile, Schmidt is torn between his boss (guest star Carla Gugino) and trying to win back Cece.