Best Supporting Husband
S6, E18: Dre spirals when Rainbow is elected to the prestigious California Board of Medicine, and the invitation for the annual fundraising gala is addressed to Dr. Rainbow Johnson and guest; Diane redecorates her room to impress Mason.