Big in Japan
S1, E5: After running into a successful designer on the street, Ben and Cam get hooked up with a top Japanese buyer named Hidemi, but find their business taking a surprising detour after showing him their none-too-Crisp jean sample. Meanwhile, Rene runs into some unexpected problems locating a pile of stashed cash in the basement of a woman who is divorcing his ne'er-do-well cousin Tito. And Rachel, hoping to bring some fresh energy into her relationship with Darren, is flummoxed by his euphoric reaction to the party drug Ecstasy.