Big Mama P
S5, E1: When Cece and Schmidt ask Jess and Nick to be their Maid of Honor and Best Man, respectively, their first task is to plan the engagement party. But when Jess invites Cece’s mom to join in the celebration, Cece is forced to make a surprising announcement to Schmidt.