Illusions Brightness And Contrast
S1, E2: In part 2 of this five-part series of shorts, Prof. Arthur Shapiro takes us through visual illusions that show how our brain processes retinal impressions from light and dark. Watch as things "move" while they are standing still. It will be hard to believe your eyes after watching this program!