Bro-Gurt
S2, E8: When the National Invention Convention Extravaganza comes to town, Virginia encourages the family to submit their own inventions that could bring home a large cash prize. Burt teams with the family’s neighbor Andrew (guest star Ethan Suplee) and invents unusually flavored yogurts, while Jimmy partners with Sabrina to develop a new baby mop. When convention day arrives the competition between each team escalates as they pitch their inventions to Andrew Dice Clay (guest-starring as himself). During the competition, the family ends up realizing family and friends are what matter the most.