Buzzed
S7, E2: In the midst of a PR crisis over Vince's movie, Ari makes time for a face-to-face with Dallas Cowboys owner Jerry Jones and other top NFL executives--and gets some unexpected help from black-sheep agent Lizzie Grant. At Vince's behest, Eric agrees to help Drama find the perfect script. Turtle ends up with egg on his face after accusing Alex of maxing out his corporate credit card. Sporting a bold new look, Vince decides to take his risk-taking proclivities to new heights.