Charge! Shibakiyama Stable
S1, E6: Hinomaru goes to practice at the Shibakiyama Stable, but he is so small they do not pay him much attention until he proves his prowess against a wrestler who had recently graduated. The relaxed atmosphere becomes tense as the practice intensifies.