Class Three Warfare
S1, E8: A serious leg injury puts Matt's challenge in jeopardy; during a dangerous white-water migration, the survivalists and their rafts are battered; tempers flare, and Gary squares off with Matt and Waz; new camp dynamics shake up the competition.