Cold Grey Light of Dawn
S4, E7: With Marnie empowered by spirits of the dead, Bill issues an unpopular order to save vampires from the light. Eric embraces his amnesia; Luna discovers Sam's not the man she thought he was; Lafayette expands his consciousness; Pam gets a body peel; Andy's date with Holly doesn't go as planned; Jessica has doubts about her future with Hoyt; Alcide and Debbie join a new pack.