Come Play Wiz Me
S3, E13: Lynette and Tom struggle to overcome challenges as Pizzeria Scavo prepares for its grand opening, Gaby can't seem to get away from her secret admirer, and the new neighbor on Wisteria Lane reveals a devious plan.