Connections
S1, E6: "A Galaxy of Sounds" explores the ambience of a galaxy far, far away through various themes such as connections. Connections immerses audiences in the tones of friendship, family, and love. The stories of Star Wars are defined by the characters that inhabit them. Their bonds of love, trust, respect, and collaboration form connections that can take on an Empire, and overcome any challenge. These harmonious connections are accented by unyielding bonds from across the galaxy.