Cram Schools Teachers Say, You Don't Have to Get a 100, 70's Enough
S1, E1: Principal Hata challenges their teacher Ginpachi to have every student score over 80 in a test otherwise the class faces remedial lessons and Ginpachi gets a pay cut.