Crappy Frozen Ice Cream and an Organ Grinder's Monkey
S4, E9: Sheldon and his father dine with President Hagemeyer (guest star WENDIE MALICK) and a university benefactor. Also, Georgie gives Missy some brotherly advice when Mary won’t let her go to the school dance. Lastly, Dale and his ex-wife June (returning guest star REBA McENTIRE) convince Meemaw to attend their son’s wedding.