Crash and Burning Up
S1, E7: Bulent struggles with uninvited guests and scrambles to protect his huge meat win; a water migration tests Na'im, Kerra and Justin's raft -- and a mysterious fever puts their challenge at risk; the groups join forces to push north for extraction.