Customer Satisfaction
S6, E12: When Jeff returns to push customer satisfaction surveys, Mateo enlists Garrett's help to hide his relationship; Dina, Glenn and Cheyenne's plan to boost the scores creates new and bigger problems; Jonah tries to convince Sandra to value herself.