Deep Cleaning
S6, E11: On the day of Store 1217's first deep cleaning since the pandemic began, Glenn ropes Garrett into throwing a party to cheer up the employees; Dina needs Cheyenne's guidance when her ability to run the store is compromised; Jonah tries to help Mateo.