Dinner With the Tropes
S4, E18: Virginia’s boss, Louise, begins grooming her for the role of regional sales manager. But when Virginia sees what her boss’ job is really like, she has second thoughts. Meanwhile, Jimmy and Sabrina are worried about Hope’s lack of compassion when she feels no sadness over the death of her pet fish, and Burt and Virginia perform at the Natesville Telethon.