Doors Opening, Doors Closing
S4, E9: A case becomes personal for the staff when Conrad and Bell treat a pregnant woman who is carrying Jake's future adopted child; Devon contemplates the future of his love life; Mina gets a call that causes her to make a bold decision about her future.