Dumb Luck
S5, E14: The members of the 118 race into action when a women falls over her balcony; Athena investigates when a bike rider is impaled on a stop sign; Eddie begins his therapy for his PTSD and survivor's guilt; Maddie fears the worst when Jee-Yun falls ill.