Ebbtide VI: The Wrath of Stan
S7, E18: Uncle Angelo comes over to talk to Dorothy about the giant bug problem he's having which was caused by previous tenants leaving food in the apartment. Rose explains that Dorothy and Blanche have taken Sophia out. Later, not realizing that Dorothy and Stan are the apartment building owners through an inheritance, Rose arranges for Angelo's story to be on the nightly news. The result--a court battle in which Stan and Dorothy lose and are sentenced to live in the apartment until it is brought up to code.