Elaine's Big Day
S2, E25: Cece’s wedding day finds Jess and Nick making a decision about their relationship. Meanwhile, Schmidt schemes with a typically overenthusiastic Winston to sabotage the nuptials, although a shocking announcement may be bigger than anything he plans.