Eloise
S4, E12: Tony continues to haggle with Johnny Sack and the two Carmines over the Esplanade profits. Carmela makes a decorating date she can't keep; Furio proves a reluctant companion to Tony on a casino junket; Paulie plays an impatient chaperone to some ladies from the nursing home; and Meadow debates the true meaning of a literary classic with her mom.